Lördag & Söndag!

Hellu tänkte skriva vad jag gjorde igår eftersom att jag är lite slarvig med uppdatering ;)

Lördag: Igår så delade jag först ut reklam med pappa och sedan pluggade jag. Sen vid halv sex skulle vi till en i min klass och umgås lite med dom och några till eftersom vi snart ska utomlands. Hade sjukt roligt och längtar verkligen till resan, de bjöds på mycket god mat och efterrätt! Så jag säger bara ''love''. :)

Söndag: Har pluggat en hel del idag också eftersom att vi ska ha en massa saker denna veckan som kommer så jag var tvungen att plugga. Sen delade jag och mamma ut mitt andra distrikt och det gick bra och vi hade tur med vädret. Just nu ska jag äta och sedan kanske jag ska se när en kompis bror spelar. Ha de bra så syns vi! Kanske kommer in ett inlägg senare idag, puss!

Ciaobrao / thesmiile :love:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: