Shanabree!

Haha, kom inte på något bättre namn på inlägget. Så det blev det :) Har vart dåligt med uppdatering de senaste dagarna har jätte mycket plugg, såhäääääääääär mycket! :/ Orkar inte men tänkt att kämpa in i det sista innan sommarlovet, längtar! Iallafall igår var jag på IFK Göteborg - IF Elsborg, och Elsborg vann på en straff så typiskt 0 -1 då asså! Jag stör mig på det men det var endå en ganska jämn match och så, men det är bara att tagga till matchen mot Malmö som dom möter snart, vet inte när!
Sen idag har jag gått i skolan som vanligt sen hem och pluggat och gjort novellen är inte riktig färdig än men hoppas på att den blir det imon iallafall. Keep on comment!

Ciaobrao / thesmiile :love:

 btw; två bilder från gårdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: